Известие

Collapse
No announcement yet.

Всички ме съветват да си продам Алфата / 156

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Щот пък е голям кеф да ти откаже скоросната кутия на Мерцедес от 2002 година на майната си.Кола не купувам за престиж пред хората а за собствено удоволствие.Все пак си живея моя живот а не нечий чужд.
    Еми колко да струва...колкото и да струва тия пари не бих ги дал за Голф.Между .От кола до кола има разлика.Ама ако е 10-12 годишен мерник или вентилатор скъсан от каране дават два пъти повече.Аз досега фен на БМВ или Мерц не съм видял.Тези марки нямат фенове а подражатели.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #62
      Е колко да струва, колкото толкова, но пазара е кофти, има мн боклуци за по 3-4 к лв...
      Аз моята 156-ца за какво я държа...Без забележки по боята, без една забележка по интериора, кожата е в перфектно състояние (дадох мин.септ 400лв за освежаването му + подхранването). Няма изтъркано, протрито. Волана е перфектен, както топка на скоростен лост, гумички на педалите. Добро озвучаване на Инфинити. 17' лети с гуми на 10к км, закупени нови. 15' лети с хубави зимни гуми. Преди 6к км сменени ролки, ремъци, водна помпа. Ново масълче от 500км с нови филтри (винаги най-доброто вече 4 год, и винаги на 8к км). Окачването е перфектно на този етап. С каско, застраховки до октомври 2013. С окачване на Einbach. С нови накладки предни + задни + нови спирачни маркучи. Нов турбомаркуч + дебитомер + термостат.
      С мн подобрения интериорно, черен таван, нови прекрасни стелки, карбонова конзола. Вс течности (антифриз, спирачна течност, масло в скоростна кутия, хидравлична течност) са сменени с ангренажа преди 6к км.

      Е кажи ми ако реша да я продавам за 3000лв ли да я дам...като само двата комплекта гуми и джанти за толкова!?!?
      Ще дойде някой да ми се прави на тарикат, да ми разправя по колко ги имало...като искаш хубава, запазена кола си плащаш. Да я кара по-добре приятелката ми, жалко, че и е трудно още с габаритите на колата само, ма се надявам да свикне.

      ХА, айде със здраве.
      Last edited by rusiq86; d.m.y г., 11:34.
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
        Е колко да струва, колкото толкова, но пазара е кофти, има мн боклуци за по 3-4 к лв...
        Аз моята 156-ца за какво я държа...Без забележки по боята, без една забележка по интериора, кожата е в перфектно състояние (дадох мин.септ 400лв за освежаването му + подхранването). Няма изтъркано, протрито. Волана е перфектен, както топка на скоростен лост, гумички на педалите. Добро озвучаване на Инфинити. 17' лети с гуми на 10к км, закупени нови. 15' лети с хубави зимни гуми. Преди 6к км сменени ролки, ремъци, водна помпа. Ново масълче от 500км с нови филтри (винаги най-доброто вече 4 год, и винаги на 8к км). Окачването е перфектно на този етап. С каско, застраховки до октомври 2013. С окачване на Einbach. С нови накладки предни + задни + нови спирачни маркучи. Нов турбомаркуч + дебитомер + термостат.
        С мн подобрения интериорно, черен таван, нови прекрасни стелки, карбонова конзола. Вс течности (антифриз, спирачна течност, масло в скоростна кутия, хидравлична течност) са сменени с ангренажа преди 6к км.

        Е кажи ми ако реша да я продавам за 3000лв ли да я дам...като само двата комплекта гуми и джанти за толкова!?!?
        Ще дойде някой да ми се прави на тарикат, да ми разправя по колко ги имало...като искаш хубава, запазена кола си плащаш. Да я кара по-добре приятелката ми, жалко, че и е трудно още с габаритите на колата само, ма се надявам да свикне.

        ХА, айде със здраве.
        И аз не бих продал моята на сегашните цени. Иначе пазарът е пренаситен и е нормално цените да са ниски.
        Дали ще ползваш една кола за свиневоз е въпрос на личен избор, а не на марка. От всяка може да сътвориш кочина.
        Колкото до поддръжката, не я намирам за по-различна от другите автомобили от този клас. Имал съм и WV, в момента поддържам и един кораб на Ауди за товарни цели. Ми разлика в цените на частите особенна няма, а понякога ми излизат и по-скъпо.
        Алфата я имам от около 4 години и частите, които свалям при смяната са още оргиналните, с изключение на ремъци и ролки, които смених по дефолт още като я взех. За кола на 12 години си е екстра от всякъде.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          Аз досега фен на БМВ или Мерц не съм видял.Тези марки нямат фенове а подражатели.
          Аз съм фен на БМВ, но не карам и не съм карал такава кола точно заради това, което си написал (явно снобарщината ми бие фенщината).

          Comment


          • #65
            До такава степен я обичам тази кола, че въпреки новата 159 Ти с която се сдобих, все още излизам и с другата аз да я покарам, не само да се возя
            Липсва ми!
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
              Момци, вие сериозно ли? Не ставала за возене на инструменти, стълба, нам-си-кво.... ЗАЩО?
              Това, че ви се иска Алфа Ромео да е някаква престижна марка, не означава, че е такава!
              ПАК ще попитам, според вас, колко трябва да струва една 10-12 годишна Алфа? 10-12 бона?
              Аз пък искам 159-ите, като на Русия, да са по 500-1000 лв макс! Веднага сменям моя дръгел за една такава
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • #67
                Понеже тази тема започна да прилича на едни други теми за бензина и дизела, ако човека има малко колебание дали да си продаде колата след като всички го карат нека да го направи.

                после да отиде да си търси друга кола с парите които е взел от алфата и сам ще прецени дали е сбъркал или не.

                всички от вас са наясно че тези коли в Западна Европа струват доста повече отколкото тук и то по една проста причина - пазар на стари коли, който ги определя като не толкова лоши все пак.
                Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                Lancia Ypsilon '02

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение

                  всички от вас са наясно че тези коли в Западна Европа струват доста повече отколкото тук и то по една проста причина - пазар на стари коли, който ги определя като не толкова лоши все пак.
                  Навън всички марки се продават по-скъпо защото се продават коли, а не блъснати морги. Няма как иначе в Германия колата да се продава за 4000 евро, а в България за подобна кола да се искат 4000-5000 лв.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment


                  • #69
                    Рени, кво стана бре? Четеш ли темата, навиха ли те да я продаваш? Или ти ги нави да се гръмнат?
                    156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                      Момци, вие сериозно ли? Не ставала за возене на инструменти, стълба, нам-си-кво.... ЗАЩО?
                      Защото ако това ъъъ... красиво нещо помъкне всичките тия цименти, тераколи, ъглошлайфи, моторни триони, други материали, нда... един кубик дъски при отворен заден капак и т.н. каквито съм мъкнал с типото да речем, нали се сещаш какви ще са разходите по окачване, един път годишно нов салон, или да го кажа по-направо, девет от всеки десет от форума ще са в потрес, само ако ги накараш да прекараш 3 греди по 4 м 10/10 см
                      Затова.
                      Нямам предвид примерно две филмови /дамски/ звезди от розовите филми да носят чантата с патлангачите, а инструменти, каквито се ползват в повечето занаятчийски професии. Или с други думи много повече ще си на оферта ако си поддържаш алфата в човешки вид, а си возиш нещата с една мареа или още по-добре голф /и пасат комби става/ 3-ка Ъхъ.
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        Щот пък е голям кеф да ти откаже скоросната кутия на Мерцедес от 2002 година на майната си.Кола не купувам за престиж пред хората а за собствено удоволствие.Все пак си живея моя живот а не нечий чужд.
                        Еми колко да струва...колкото и да струва тия пари не бих ги дал за Голф.Между .От кола до кола има разлика.Ама ако е 10-12 годишен мерник или вентилатор скъсан от каране дават два пъти повече.Аз досега фен на БМВ или Мерц не съм видял.Тези марки нямат фенове а подражатели.
                        Що? Алфата не може да те остави на майната си заради счупена скоростна кутия ли? Мен ме остави, айде да не е заради кутия, ами заради леглото на ябълката на скоростния лост - направена от МАКАРОНИ. Айде да не ти разказвам как се сменя, щото твърдо инженера дето е мислел възела вече си има братче или сестриче. Жабарите са КАЛПАВИ ИНЖЕНЕРИ. За контра на 3 болта се сваля 1 камара простотии под колата и естествено лоста се вади към купето - много умно нали? 5 годишната ми щерка да го беше мислила щеше по-добре да го измисли.

                        ---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 19:13 ----------

                        Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщение
                        Защото ако това ъъъ... красиво нещо помъкне всичките тия цименти, тераколи, ъглошлайфи, моторни триони, други материали, нда... един кубик дъски при отворен заден капак и т.н. каквито съм мъкнал с типото да речем, нали се сещаш какви ще са разходите по окачване, един път годишно нов салон, или да го кажа по-направо, девет от всеки десет от форума ще са в потрес, само ако ги накараш да прекараш 3 греди по 4 м 10/10 см
                        Затова.
                        Нямам предвид примерно две филмови /дамски/ звезди от розовите филми да носят чантата с патлангачите, а инструменти, каквито се ползват в повечето занаятчийски професии. Или с други думи много повече ще си на оферта ако си поддържаш алфата в човешки вид, а си возиш нещата с една мареа или още по-добре голф /и пасат комби става/ 3-ка Ъхъ.
                        КАкви ги говориш? Ако това всичкото все пак по някаква случайност успееш да го събереш, на третия ден не окачване, ама задния мост (алуминиевият петохуиник)ще ти замине. Да не казвам, че на повечето защитници на марката най-вероятно това им е първа кола и не знаят за какво иде реч.
                        Алфа 156 1,8ТС 1998г

                        Comment


                        • #72
                          Ако някой си мисли колата за безценна, това не я прави съкровище!
                          Аз в мойта 156 си возя всякакви машини, инструменти и материали, защото това си е една НАЙ-ОБЕКНОВЕНА 11 годишна кола, която трябва да ми служи, а не аз на нея!
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Колата си е много хубава, ама за товарна не става... Ситроен Саксо може да превози по-голям товар.
                            Реално и 146 може... все пак и падат седалките, 156 с тая форма на багажника и отвора му, не е за тая цел.
                            Ако искате товарна - Либра, Мареа, Астра, Пасат, Меган, Аутбек, Сиид, Йети... че и Дачия ... все комбита дето влиза гардероб в тях.
                            Welcome to the real world

                            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                              Ако някой си мисли колата за безценна, това не я прави съкровище!
                              Аз в мойта 156 си возя всякакви машини, инструменти и материали, защото това си е една НАЙ-ОБЕКНОВЕНА 11 годишна кола, която трябва да ми служи, а не аз на нея!
                              Е то винаги има утре
                              Но поне засега алфата е носила най-голям товар от 2 плажни чадъра и една палатка. И не бих я заблъскал всеки ден по обекти, знаеш, че и подхода към тях не винаги е нормален и местата за паркиране са рискови и с една дума не и е там мястото.
                              Напоследък се бачка с винербергер, на лапетата по им привира с ъглошлайф и на 200 м от обекта всичко е прашец, а след леене с бетон помпа замивам комшийските коли от капчици, че и аз не знам как при всичкото пазене помпата ги пръска.
                              Отделно, че не съм гавазин и почти винаги след 3-4 годишно каране по колите ми /да не ме чува дявола/ почти няма и драскотини, да не говорим за удари, макар, че като ще ти дойде реда и Майкъл Шумахер да си, пак ще отъркаш, че и по-лошо.
                              Last edited by Liminat; d.m.y г., 07:02.
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                              Comment


                              • #75
                                Може бе Аlamo, може да те остави и алфата.Просто исках да кажа че всяка една марка се поврежда.Между другото, оня ден пак се тътри на няква си скорост и пак ще сменя проклетата платка дето управлява скоростната кутия.И му разправям че за да гори за трети път значи има причина и трябва да иде там дето разбират, обаче той упорито си ходи на някакъв негов майстор и упорито дава една цифра.

                                Може и да става за товарен кон, обаче аз искам да изляза като бял човек в чиста и спретната кола.Ако имам нужда да нося материали и инструменти ще си взема подходяща кола, щото в тая белисима, както и изглеждат големи вратите така и не можах да вкарам една фурна за вграждане, а на времето в жигулата вкарах Перла 05 на предната седалка.
                                Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 23:24.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X